Stwardnienie rozsiane - diagnoza której nie życzę nikomu. Chciałbym pokazać, że ta diagnoza nie oznacza iż życie się kończy. Pragnę pokazać innym, że to życie wciąż jest, chodź może trochę inne, może trudniejsze ale to nie koniec. Czy jestem czasami załamany? Często, ale potem się podnoszę i maszeruje dalej z podniesionym czołem i z uśmiechem na twarzy.

Jeśli chodź trochę ten blog będzie pomocny dla Was chorych oraz dla Waszych rodzin to będę szczęśliwy. To właśnie jedna z tych rzeczy która dodaje mi sił.

Wojciech Mrugalski

środa, 17 grudnia 2014

Cały dzień poza domem

Ostatnio budzę się w wyjątkowo dobrej formie. Jakiś taki sprawny. Nawet Marcin - rehabilitant, zauważył podczas ćwiczeń, że jestem w lepszej formie. Zapewne by powiedział, że to dzięki ćwiczeniom tyle tylko, że ostatnio nie możemy się spotkać więc jego teoria legła w gruzach co sam mi przyznał. Marcin ma jutro do mnie wpaść.

Dziś miałem jechać na tradycyjne spotkanie Wigilijne z osobami niepełnosprawnymi i członkami organizacji pozarządowych. To spotkanie organizuje Prezydent Miasta Krakowa. Chciałem sobie strzelić sweet focie z prof. Jackiem Majchrowskim ale mi nie wyszło :( Okazało się, że musiałem być gdzie indziej no i nie będzie szpanu A tak by się wtedy przydała bilokacja :)

Cały dzień się dzisiaj włóczyłem na zakupach ale byłem też na dworcu głównym i oglądałem Pendolino :) Pojechałem specialnie na dworzec by zobaczyć to nowe cudo. Pociąg robi wrażenie. Widziałem przedział dla niepełnosprawnych i jest mega spoko. Chciałem to sprawdzić bo będę jechał w styczniu do Warszawy i dobrze jest wiedzieć co i jak :)



To przedział dla osób niepełnosprawnych.


O godzinie 17 umówiłem się z Olą. Miała mi przynieść robione przez siebie pyszne pierogi ruskie. Miałem być ale się nie wyrobiłem - dostała kosza ode mnie :) Za to sobie pogadały z moją mama za moimi plecami :) Gdy wróciłem do domu to zapodałem pierożki - są mniam, mniam :) Mamie też bardzo smakował jej wyrób.

W zasadzie mam już prawie wszystkie prezenty więc jestem zadowolony.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie miło gdy się przedstawisz:-)