Stwardnienie rozsiane - diagnoza której nie życzę nikomu. Chciałbym pokazać, że ta diagnoza nie oznacza iż życie się kończy. Pragnę pokazać innym, że to życie wciąż jest, chodź może trochę inne, może trudniejsze ale to nie koniec. Czy jestem czasami załamany? Często, ale potem się podnoszę i maszeruje dalej z podniesionym czołem i z uśmiechem na twarzy.

Jeśli chodź trochę ten blog będzie pomocny dla Was chorych oraz dla Waszych rodzin to będę szczęśliwy. To właśnie jedna z tych rzeczy która dodaje mi sił.

Wojciech Mrugalski

środa, 24 grudnia 2014

No i mamy Wigilię

Google zrobiło mi taki fajny kolage filmowy. To podsumowanie na podstawie zdjęć tego co robiłem i gdzie byłem w 2014 roku. Ale rok zleciał:) Spodobał mi się ten filmik.


W Google znalazłem też starsze zdjęcia, nawet te z 2011 roku. Widać jak się zmieniło moje życie. Różowo nie było ale tęskno za tym.

Dziś jest Wigilia Bożego Narodzenia. Mógłbym tu wkleić jakiś przaśny wierszyk nt. świąt i nowego roku lub wysłać spam smsowy / mailowy do wszystkich. Bardzo dziękuję za takie życzenia ale nie odpowiadam na  "anonimowe / zbiorowe" życzenia. 
Zawsze wiedziałem, że z takimi życzeniami jest coś nie tak ale w TV była krótka wzmianka nt. takich życzeń i Savoir-vivr'u. Generalnie masowy spam świąteczno - noworoczny poza relacjami firmowo / biznesowymi z dobrymi manierami nic wspólnego nie ma. Nie to, że mnie się w głowie powywracało bo mi też słoma z butów wystaje (może nie aż tak jak u poseł Pawłowicz) ale...
Co wolno wojewodzie to nie tobie smrodzie dlatego blog potraktuję jako relacje firmowo / biznesowe chodź grosza z niego jeszcze nie zarobiłem.

Wszystkim życzę Wesołych Świąt Bożego Narodzenia :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie miło gdy się przedstawisz:-)