Stwardnienie rozsiane - diagnoza której nie życzę nikomu. Chciałbym pokazać, że ta diagnoza nie oznacza iż życie się kończy. Pragnę pokazać innym, że to życie wciąż jest, chodź może trochę inne, może trudniejsze ale to nie koniec. Czy jestem czasami załamany? Często, ale potem się podnoszę i maszeruje dalej z podniesionym czołem i z uśmiechem na twarzy.

Jeśli chodź trochę ten blog będzie pomocny dla Was chorych oraz dla Waszych rodzin to będę szczęśliwy. To właśnie jedna z tych rzeczy która dodaje mi sił.

Wojciech Mrugalski

piątek, 12 czerwca 2015

Wyprawa do Bornego

Rzadko się ostatnio pojawiam na blogu ale wybieram się 21 czerwca na rehabilitację do Centrum rehabilitacj SM w Borne Sulinowo. Miałem tam jechać pociągiem PKP Intercity.
Zamówiłem specjalny wagon dostosowany do osób niepełnosprawnych. PKP zgodziło się ale gdy tylko usłyszeli, że będę jechać na elektrycznym wózku inwalidzkim, który waży 120 kg to już się okazało, że nie ma takiej możliwości bym wsiadł do tego wagonu. Cała dyskusja jest pod tym linkiem.

Sprawą zaczęły się interesować media tzn. Radio Kraków i TVP Kraków, którym udzieliłem wywiadu. W tym wszystkim nie chodzi o bicie piany, lansowanie się tylko normalność. Mam nadzieję, że taka publiczna presja, sprawi że PKP Intercity będzie też dla pasażera niepełnosprawnego również na elektrycznym wózku inwalidzkim:-)

Z tego co mi wiadomo to wywiad w radiu będzie emitowany dziś o godzinie 17.10, a w telewizji o godzinie 18.30.

PS z ostatniej kwili:-)
Pod tym linkiem można poczytać i wysłuchać materiału z radia Kraków, a tu jest link do mojego wspólnego wywiadu z Małgosią i Markiem w TV Kraków :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie miło gdy się przedstawisz:-)