Stwardnienie rozsiane - diagnoza której nie życzę nikomu. Chciałbym pokazać, że ta diagnoza nie oznacza iż życie się kończy. Pragnę pokazać innym, że to życie wciąż jest, chodź może trochę inne, może trudniejsze ale to nie koniec. Czy jestem czasami załamany? Często, ale potem się podnoszę i maszeruje dalej z podniesionym czołem i z uśmiechem na twarzy.

Jeśli chodź trochę ten blog będzie pomocny dla Was chorych oraz dla Waszych rodzin to będę szczęśliwy. To właśnie jedna z tych rzeczy która dodaje mi sił.

Wojciech Mrugalski

poniedziałek, 30 marca 2015

Równia pochyła

Minął weekend. Było nudno i monotonnie. Nigdzie nie byłem, nic nie robiłem. Cały weekend przesiedziałem lub przeleżałem na kanapie. Skończyłem oglądać trzeci sezon House of Cards. Nawet się już nie ubieram w spodnie no bo jak korzystać z kaczki będąc w spodniach?

Do środy ma do mnie przyjść łóżko. Łóżko jest wypasione. Przecież nie ma na czym oszczędzać skoro spędzę na nim resztę swojego życia. Mam nieodparte wrażenie jak bym kupował dla siebie trumnę.

Na tym blogu już raczej nie będzie wesołych i pogodnych rzeczy. Nie dlatego, że jestem smutny, przygnębiony lub załamany. Nic z tych rzeczy. Moje życie i jego proza jest nudna i przykra. Nawet ja sobie nie wyobrażałem, że tak to może wyglądać, a jest pewne, że będzie jeszcze gorzej. 

11 komentarzy:

  1. Witam! Sledze Pana bloga, co z tematem mezenchymalnych komorek macierzystych?! W okolicach marca mial Pan nastawiac przypomnienie w telefonie... Pozdrawiam! Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Olu. Wciąż nie ma tam tego programu ale obawiam się, że przez mój pierwotnie postępujący SM znów zostanę odrzucony jak zresztą zawsze.
      Szczerze mówiąc to też już mi się nie chce liczyć na cud bo one mnie omijają:-)

      Usuń
  2. Z pośpiechu napisałam niezbyt składnie i nie używając polskich znaków, co mnie teraz bardzo kłuje. Przepraszam. P.S. mam 34 lata i jestem w trakcie diagnostyki. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja trzymam kciuki za ciebie Wojtek :-) Pamiętaj głowa do góry!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz my tu jestesmy

    OdpowiedzUsuń
  5. Może to pomoże
    MARIHUANA ma właściwości lecznicze przydatne w terapii ...
    www.poradnikzdrowie.pl › Zdrowie › Medycyna niekonwencjonal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryśkę znam ale oszałamiających efektów nie ma.

      Usuń
  6. Oby czym prędzej wymyślili coś dla osób dotkniętych postacią pierwotnie postępującą. Nie może być tak, że pozostawia się je bez jakiegokolwiek leczenia!!! Jestem na początku tej drogi. Jeśli byłby Pan zainteresowany korespondencją poza blogiem, byłabym rada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, nie jestem żadnym Panem tylko zwykły Wojtek:-) Pisz do mnie na wmrugalski@gmail.com Nie gryzę:-) Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Komentarz z 20:45, znowu wtopa - nie podpisałam... Pozdrawiam! Ola.

    OdpowiedzUsuń
  8. mi pomagają zioła i oczyszczanie organizmu, pije już 9 mesięcy i jest ogromna poprawa:

    codziennie rano

    - vilcacora
    - żeń-szeń syberyjski
    - pau d'arco
    - witamina D
    - witamin C lewoskrętna

    dwa razy dziennie

    - immunomodulin
    - chlorella

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło gdy się przedstawisz:-)