Stwardnienie rozsiane - diagnoza której nie życzę nikomu. Chciałbym pokazać, że ta diagnoza nie oznacza iż życie się kończy. Pragnę pokazać innym, że to życie wciąż jest, chodź może trochę inne, może trudniejsze ale to nie koniec. Czy jestem czasami załamany? Często, ale potem się podnoszę i maszeruje dalej z podniesionym czołem i z uśmiechem na twarzy.

Jeśli chodź trochę ten blog będzie pomocny dla Was chorych oraz dla Waszych rodzin to będę szczęśliwy. To właśnie jedna z tych rzeczy która dodaje mi sił.

Wojciech Mrugalski

piątek, 10 sierpnia 2012

Remont windy:(

Od wczoraj czyli od czwartku jestem dosłownie więźniem we własnym mieszkaniu. Nie mogę z niego wyjść ponieważ mam remont windy na klatce schodowej, a mieszkam na... X pietrze:( Ponoć wymieniają wszystko, łącznie z linami i silnikiem. Remont najprawdopodobniej potrwa do 14 sierpnia. Najgorsze jest w tym to, że zaczęli remont w środku tygodnia, od środy, a z pewnością w sobotę i niedzielę nikt nie będzie pracował - winda również:(

Wczoraj zabrałem się za przełączenia kabli od internetu w domu. Kable mam w kilku pokojach i różnych miejscach. Musiałem się nieźle nagimnastykować. Najgorsze było dla mnie schylanie, klękanie i to ciągłe chodzenie z pokoju do pokoju i sprawdzanie czy dobry czy zły kabel podpoiłem. W sumie czynności te powinny mi zająć w najgorszym wariancie 30 min gdybym był sprawny i zdrowy. Moja rzeczywistość jest inna, a to miało bezpośredni przełożenie na czas, który mi był potrzeby do zakończenia tej operacji. Mnie było na to potrzebne prawie 2 godziny, a i tak mi pomagała mama.

Tak się wczoraj nagimnastykowałem przy tym podpinaniu kabli, że dziś rano byłem cały sztywny. Niezła mnie złapała spastyka. Bałem się, że tak mi już zostanie, że wczoraj przeforsowałem się ale na szczęście za pomocą ćwiczeń udało mi się ją zmniejszyć do akceptowalnego poziomu.
Jeszcze wieczorem potrenuję i będzie dzienna norma wyrobiona:)

Dziś do Krakowa na jeden dzień przyjeżdża znajoma. Miałem się z nią spotkać na Rynku na kawę no ale przez problemy z windą mogę o tym pomarzyć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie miło gdy się przedstawisz:-)