Stwardnienie rozsiane - diagnoza której nie życzę nikomu. Chciałbym pokazać, że ta diagnoza nie oznacza iż życie się kończy. Pragnę pokazać innym, że to życie wciąż jest, chodź może trochę inne, może trudniejsze ale to nie koniec. Czy jestem czasami załamany? Często, ale potem się podnoszę i maszeruje dalej z podniesionym czołem i z uśmiechem na twarzy.

Jeśli chodź trochę ten blog będzie pomocny dla Was chorych oraz dla Waszych rodzin to będę szczęśliwy. To właśnie jedna z tych rzeczy która dodaje mi sił.

Wojciech Mrugalski

niedziela, 14 lipca 2013

Warszawa

Zostałem zaproszony do Warszawy na tydzień by spędzić miło czas i zmienić otoczenie. Na początku miałem wiele wątpliwości ale szybko się zgodziłem. Musiałem wykombinować jak tam dojadę i jak wrócę.
Gdy powiedziałem Oli, że zamierzam jechać do Warszawy to ona od razu zaproponowała mi, że zawiozą mnie razem tzn. ona ze swoim chłopakiem.
Jechałem w ciemno. To był najlepszy tydzień od wielu, wielu lat.

25 lipca jadę do Warszawy na koncert Depeche Mode i znów zostaję w Warszawie na tydzień.
Teraz nie mam weny do pisania ale obiecuję, że jak zbiorę myśli i będę wstanie ubrać je w odpowiednie słowa to powiem wszystko.

1 komentarz:

  1. czekam z niecierpliwoscia :-)
    czyzby za tym calym wyjazdem kryla sie jakas kobieta???
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło gdy się przedstawisz:-)