Stwardnienie rozsiane - diagnoza której nie życzę nikomu. Chciałbym pokazać, że ta diagnoza nie oznacza iż życie się kończy. Pragnę pokazać innym, że to życie wciąż jest, chodź może trochę inne, może trudniejsze ale to nie koniec. Czy jestem czasami załamany? Często, ale potem się podnoszę i maszeruje dalej z podniesionym czołem i z uśmiechem na twarzy.

Jeśli chodź trochę ten blog będzie pomocny dla Was chorych oraz dla Waszych rodzin to będę szczęśliwy. To właśnie jedna z tych rzeczy która dodaje mi sił.

Wojciech Mrugalski

środa, 8 kwietnia 2015

Wyskakiwać z kasiory

Fundacja Helpful Hand rozpoczęła zbiórkę na Budowę łazienki dla chorego na SM Mieczysława Kaszuby z Grójca.


Każdemu jest źle i ciężko. Nikomu się nie przelewa ale Pani Stanisława opiekuje się swoim obłożnie chorym mężem na stwardnienie rozsiane i nie ma łazienki!!!!!!!

Ja tego nie umiem ująć i opisać dlatego pod tym L I N K I E M znajduje się cały reportaż.

Zróbmy Państwu Kaszubom wypasioną łazienkę. Nie jęczeć i narzekać, że mi jest tak ciężko, że mi się też nie przelewa. Proszę nie szukać dla siebie usprawiedliwienia tylko wyskakiwać z kasiory. Każde 10 zł jest bardzo ważne. Trzeba sobie coś odjąć od ust, zaoszczędzić i wpłacić pieniądze na konto Fundacji Helpful Hand i na pewno im się uda tę łazienkę zrobić. Liczę na Was:-)

Dane do przelewu:
49 1750 0012 0000 0000 2365 8976
Fundacja Helpful Hand.
ul. Kalwaryjska 32/11
30-504 Kraków
W tytule przelewu proszę wpisać "Mieczysław Kaszuba"

Proszę lajkować, udostępniać i wyskakiwać z kasiory:-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie miło gdy się przedstawisz:-)