Stwardnienie rozsiane - diagnoza której nie życzę nikomu. Chciałbym pokazać, że ta diagnoza nie oznacza iż życie się kończy. Pragnę pokazać innym, że to życie wciąż jest, chodź może trochę inne, może trudniejsze ale to nie koniec. Czy jestem czasami załamany? Często, ale potem się podnoszę i maszeruje dalej z podniesionym czołem i z uśmiechem na twarzy.

Jeśli chodź trochę ten blog będzie pomocny dla Was chorych oraz dla Waszych rodzin to będę szczęśliwy. To właśnie jedna z tych rzeczy która dodaje mi sił.

Wojciech Mrugalski

czwartek, 24 lutego 2011

Mały kryzys.

Ostatnio nie czułem się najlepiej. Byłem ciągle i strasznie zmęczony. Spałem w nocy jak zabity, a rano otwierałem oczy i pierwsze uczucie jakie mi towarzyszyło to było zmęczenie.

To się zaczęło w poniedziałek. Nie szła mi kompletnie rehabilitacja. Widziałem w oczach Oli zaniepokojenie. Może to po basenie, może po zbyt intensywnej rehabilitacji, a może to po prostu kilkudniowy kryzys i spadek formy. Tego zapewne się nigdy nie dowiemy. Zrobiłem sobie kilka dni przerwy i od wczoraj jest już dużo lepiej.
Wczoraj zaliczyłem również stomatologa. Agata – pani doktor naprawiła mi wszystkie zęby. Ściągnęła mi również kamień nazębny. Boziu… co za ulga. Nawet nie wiedziałem, że mam szpary między zębami! Nie da się ukryć ale trochę je zaniedbałem.

Dzisiaj byłem umówiony z Olą na rehabilitację. Poćwiczyliśmy jakieś 2 godziny chodź ćwiczyłem trochę luźniej, a Ola nie dokręcała mi śruby. Po rehabilitacji byłem trochę zmęczony ale szybko mi przeszło.
Teraz Ola powoli mnie „rozpędza” do normalnej rehabilitacji. Mam pedałować na rowerze ale w cyklach 5 minutowych. No cóż, muszę słuchać się moje rehabilitantki.

Nie wiem kiedy się następnym razem zobaczymy z Ola ale od jutra zaczynam samodzielną rehabilitacje zgodnie z zaleceniami mojej Oli.

1 komentarz:

  1. Tak fakt rehabilitantki trzeba sie słuchac poniewaz beda lepsze efekty w twojej rehabilitacji i wie co mowi,stuudiowala zeby pomoc takim osoba jak ty.Uszanuj to ze masz stala rehabilitacje bo ja jej nie mam.

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło gdy się przedstawisz:-)