Stwardnienie rozsiane - diagnoza której nie życzę nikomu. Chciałbym pokazać, że ta diagnoza nie oznacza iż życie się kończy. Pragnę pokazać innym, że to życie wciąż jest, chodź może trochę inne, może trudniejsze ale to nie koniec. Czy jestem czasami załamany? Często, ale potem się podnoszę i maszeruje dalej z podniesionym czołem i z uśmiechem na twarzy.

Jeśli chodź trochę ten blog będzie pomocny dla Was chorych oraz dla Waszych rodzin to będę szczęśliwy. To właśnie jedna z tych rzeczy która dodaje mi sił.

Wojciech Mrugalski

środa, 5 lutego 2014

Mam nową kurtkę:)

Dzisiaj zażyłem więcej leków na rozluźnienie. Nóżki mam idealne ale przez to słabsze. Leki muszę tak dozować by się po nich zbyt bardzo nie wyluzować bo wówczas w ogóle się nie podniosę z łóżka. Podobny efekt daje alkohol ale po nim musiał bym latać co chwilę do kibelka. Samo życie:)

Siedzę na swojej pryczy i nagle drzwi wejściowe otwierają się do domu. Myślałem, że idzie moja mama, bo gdzieś się poszła powłóczyć, a to mój brat. Brat przyszedł i mówi, że "kupił" mi kurtkę. Pytam się go o co chodzi? Okazało się, że zaczął uprawiać regularnie sport i schudł, a w związku z tym musi zmieniać garderobę. Wszystko co miał dotychczas jest dla niego już za duże.
Był w sklepie i kupił sobie ładną, granatową, pikowaną, kurtkę na promocji. Gdy szedł z kurtką to spostrzegł drugą, która mu się jeszcze bardziej spodobała i ją również kupił. Chciał oddać poprzednią kurtkę ale się nie dało i tak oto mam nową, ładną kurtkę. Jeszcze jej nie przymierzę bo nie miałem siły ale jak będzie pasowała to ją od odkupię. Jutro ją przymierzę.
Brat schudł jakieś 15 kilo. Mimo, że zawsze byliśmy w miarę jednakowych rozmiarów to młody się później rozrósł i stał się XL. Teraz wrócił do rozmiarów L. Jak on już jest "normalnych" rozmiarów to teraz będę miał same oszczędności. Gdy dzwonię czasami do niego z prośbą by mnie wypuścił z domu to teraz dodatkowo jak będzie do mnie szedł, powiem by wziął dla mnie swoje własne ciuchy:)

Jutro wychodzę. Idę zrobić rentgen zęba, odebrać login do Zintegrowanego Informatora Pacjenta i złożyć w MOPSie wniosek o dofinansowanie ze środków PFRON do likwidacji barier architektonicznych w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej. Ale to brzmi skomplikowanie, a w uproszczeniu chodzi o remont i dostosowanie mojej łazienki do swoich mega ograniczonych możliwości fizycznych.

A teraz zamierzam się poddać rozpuście. Jack Daniels + Cola = na zdrowie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie miło gdy się przedstawisz:-)