Stwardnienie rozsiane - diagnoza której nie życzę nikomu. Chciałbym pokazać, że ta diagnoza nie oznacza iż życie się kończy. Pragnę pokazać innym, że to życie wciąż jest, chodź może trochę inne, może trudniejsze ale to nie koniec. Czy jestem czasami załamany? Często, ale potem się podnoszę i maszeruje dalej z podniesionym czołem i z uśmiechem na twarzy.

Jeśli chodź trochę ten blog będzie pomocny dla Was chorych oraz dla Waszych rodzin to będę szczęśliwy. To właśnie jedna z tych rzeczy która dodaje mi sił.

Wojciech Mrugalski

piątek, 30 lipca 2010

Jak po grudzie.

Trzeba mieć bardzo dużo cierpliwości i tolerancji dla niektórych osób i firm w tym kraju. Od miesiąca koresponduję z firmą ORTO PLUS Lifts na temat zakupu wózka elektrycznego oraz szyn podjazdowych dla tego wózka. Szyny są potrzebne do pokonaniu tych kilku schodów u mnie w klatce na parterze przez wózek elektryczny. Wózek waży 140 kg i raczej ciężko będzie moim bliskim ciągle wciągać taki ciężar.
Dwa dni temu wysłałem do w/w firmy informacje, że wózka nie kupie u nich bo znalazłem lepszą ofertę ale jestem zainteresowany zakupem szyn podjazdowych. Poprosiłem ich o przysłanie ceny oraz numeru konta bankowego abym mógł zrobić przelew bankowy. Dostałem odpowiedź od firmy co do ceny tych szyn i numeru konta.
Zrobiłem przelew i myślałem, że skoro piszę, iż chcę kupić szyny, proszę o ich cenę i numer konta do przelewu to oznacza to, że szyny powinny być lada dzień, ponieważ firma je posiada albo jest w stanie je ściągnąć lada dzień. Tymczasem dostałem odpowiedź, że:
„Dziękujemy za dokonaną zapłatę. Jednocześnie pragniemy poinformować, że w chwili obecnej na stanie niestety nie posiadamy szyn długich wolnych do sprzedania. Stąd uprzejmie informujemy, że czas realizacji Pana zamówienia może się wydłużyć do 2,5 tygodnia.”

I co ja mam zrobić?
Czy to jest mój błąd, że nie zapytałem się czy mają je na stanie? Zapewne mogłem tak zrobić, ale przecież jeśli piszę , że chcę je kupić, proszę o numer konta do przelewu to co to oznacza? Mnie się wydaje, że to oznacza, że chcę kupić je bez zbędnej zwłoki.

Miałem w tej firmie zamówić platformę schodową ale teraz już na pewno z jej usług zrezygnuję.

Teraz muszę szukać innej firmy bo wózek będzie we wtorek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie miło gdy się przedstawisz:-)