Dwa dni temu wysłałem do w/w firmy informacje, że wózka nie kupie u nich bo znalazłem lepszą ofertę ale jestem zainteresowany zakupem szyn podjazdowych. Poprosiłem ich o przysłanie ceny oraz numeru konta bankowego abym mógł zrobić przelew bankowy. Dostałem odpowiedź od firmy co do ceny tych szyn i numeru konta.
Zrobiłem przelew i myślałem, że skoro piszę, iż chcę kupić szyny, proszę o ich cenę i numer konta do przelewu to oznacza to, że szyny powinny być lada dzień, ponieważ firma je posiada albo jest w stanie je ściągnąć lada dzień. Tymczasem dostałem odpowiedź, że:
„Dziękujemy za dokonaną zapłatę. Jednocześnie pragniemy poinformować, że w chwili obecnej na stanie niestety nie posiadamy szyn długich wolnych do sprzedania. Stąd uprzejmie informujemy, że czas realizacji Pana zamówienia może się wydłużyć do 2,5 tygodnia.”
I co ja mam zrobić?
Czy to jest mój błąd, że nie zapytałem się czy mają je na stanie? Zapewne mogłem tak zrobić, ale przecież jeśli piszę , że chcę je kupić, proszę o numer konta do przelewu to co to oznacza? Mnie się wydaje, że to oznacza, że chcę kupić je bez zbędnej zwłoki.
Miałem w tej firmie zamówić platformę schodową ale teraz już na pewno z jej usług zrezygnuję.
Teraz muszę szukać innej firmy bo wózek będzie we wtorek.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Będzie miło gdy się przedstawisz:-)