Stwardnienie rozsiane - diagnoza której nie życzę nikomu. Chciałbym pokazać, że ta diagnoza nie oznacza iż życie się kończy. Pragnę pokazać innym, że to życie wciąż jest, chodź może trochę inne, może trudniejsze ale to nie koniec. Czy jestem czasami załamany? Często, ale potem się podnoszę i maszeruje dalej z podniesionym czołem i z uśmiechem na twarzy.

Jeśli chodź trochę ten blog będzie pomocny dla Was chorych oraz dla Waszych rodzin to będę szczęśliwy. To właśnie jedna z tych rzeczy która dodaje mi sił.

Wojciech Mrugalski

środa, 15 września 2010

1% - Please wait:)

Dzwoniłem do fundacji która udostępniła dla mnie subkonto i gromadzi środki finansowe przeznaczone na moją rehabilitacje i leczenie. Chciałem się dowiedzieć czy pieniądze uzyskane z 1% za rok 2009 już dotarły do fundacji. Niestety ale Urzędy Skarbowe dalej nie przekazały środków finansowych. Mam dzwonić w tej sprawie w połowie października.

Uzyskałem również informację, iż jeden z darczyńców przekazuje na moje subkonto co miesiąc 50 zł. Nie znam tej Pani, ale jestem strasznie zaskoczony i ogromnie wdzięczny. Ktoś rónież umieścił linka do mojego bloga na stronie Kampani Walcz z Patologią. Nie da się ukryć, że odkąd jestem chory spotkałem i wciąż spotykam się z bardzo wieloma dowodami pomocy w różnej postaci za które bardzo dziękuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie miło gdy się przedstawisz:-)