Stwardnienie rozsiane - diagnoza której nie życzę nikomu. Chciałbym pokazać, że ta diagnoza nie oznacza iż życie się kończy. Pragnę pokazać innym, że to życie wciąż jest, chodź może trochę inne, może trudniejsze ale to nie koniec. Czy jestem czasami załamany? Często, ale potem się podnoszę i maszeruje dalej z podniesionym czołem i z uśmiechem na twarzy.

Jeśli chodź trochę ten blog będzie pomocny dla Was chorych oraz dla Waszych rodzin to będę szczęśliwy. To właśnie jedna z tych rzeczy która dodaje mi sił.

Wojciech Mrugalski

środa, 20 lipca 2011

No i po meczu:)

No i Wisła Kraków pokonała zespół Skonto Ryga 2:0. Najlepsze rzeczy miały miejsce przed meczem. Mam na myśli oberwanie chmury jakie miało miejsce nad Krakowem w dniu wczorajszym. Na szczęście schroniłem się w restauracja Krakus przy ul. Reymonta 15. Restauracja znajduje się obok stadionu Wisły Kraków. To nie przypadkowa knajpa, bo tam miałem odebrać wejściówkę na stadion na sezon 2011/2012. W tej restauracji umówiłem się z moim bratem który nie miał tyle szczęścia i nie umknął przed burzą. Jak przyszedł to wyglądał jakby wyszedł właśnie z basenu w ubraniu. Na szczęście nie było tak zimno.

Byłem tam umówiony z chłopakami z Fundacji Otwarte Ramię Białej Gwiazdy. To oni organizują dla niepełnosprawnych wejściówki na stadion i wyjazdy na mecze dla niepełnosprawnych. Nie wiem na jakiej to dokładnie funkcjonuje zasadzie ale czy to ważne? Ważne jest, że chłopaki wyciągają tych niepełnosprawnych z domu. Niektórzy nawet ciągle jeżdżą na wózkach na wyjazdowe mecze Wisły Kraków. Pod tym linkiem jest więcej zdjęcia z wyjazdu chłopaków na mecz Wisły ze Skonto do Rygi. Jak widać na załączonej galerii można tam nawet spotkać Andrzeja Sołtysika.

Kiedyś pracował w krakowskim radiu RMF FM a teraz pracuje w telewizji TVN. Widać, że krakowską drużynę ma w sercu i chce mu się ruszyć tyłek na mecz. Mógłby przecież oglądać mecz w telewizji na kanapie, a mimo to woli jechać, dopingować i oglądać mecz na żywo.

Niestety ale następny mecz eliminacji do Ligi Mistrzów nie będzie mi dane obejrzeć na żywo na stadionie ponieważ mecz został zaplanowany na 3 sierpnia, a ja od początku sierpnia będę na rehabilitacji w Dąbku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie miło gdy się przedstawisz:-)