Stwardnienie rozsiane - diagnoza której nie życzę nikomu. Chciałbym pokazać, że ta diagnoza nie oznacza iż życie się kończy. Pragnę pokazać innym, że to życie wciąż jest, chodź może trochę inne, może trudniejsze ale to nie koniec. Czy jestem czasami załamany? Często, ale potem się podnoszę i maszeruje dalej z podniesionym czołem i z uśmiechem na twarzy.

Jeśli chodź trochę ten blog będzie pomocny dla Was chorych oraz dla Waszych rodzin to będę szczęśliwy. To właśnie jedna z tych rzeczy która dodaje mi sił.

Wojciech Mrugalski

piątek, 6 sierpnia 2010

Rehabilitacja hurtowo.

Piątek wieczór. W TV leci po raz n-ty Władca Pierścieni. Film piękny ale musze od niego trochę odpocząć. Nie to abym nie miał nic innego do roboty ale stwierdziłem, że napisze parę słów do Was, moi czytelnicy. Zrobiłem sobie pysznego drinka – Gin z tonikiem i cytrynką i mogę zaczynać.

W poniedziałek idę. Wróć.
Idę – to w moim przypadku nadużycie. Przecież ja się ledwie trzymam na nogach chodź jestem trzeźwy. Dla bardziej dociekliwych to powiem, że mi się wyrwało bo wciąż nie mogę się przyzwyczaić do stanu swoich kulasów. Czasami mam ochotę je uciąć i wyrzucić bo przydatność ich jest coraz mniejsza. Mimo to dam im jeszcze szanse bo przecież wybieram się na rehabilitację.
Jeszcze raz. W poniedziałek pojadę na swoim nowym mobilu do mojej lekarki – neurolog, by podpisała mi cztery skierowania na rehabilitacje. Pogrzebałem trochę w Internecie i znalazłem kilka miejsc w których wydaje mi się, że mógłbym się zahaczyć na jakiś czas na rehabilitację. Ze względu na to, że czasy oczekiwania na rehabilitację z NFZ liczone są raczej w latach niż miesiącach to stwierdziłem, że od razu zrobię w poniedziałek hurt i wezmę od lekarki cztery skierowania. Aby ulżyć jej to skopiowałem formularz skierowania do szpitala na rehabilitacje, w Photoshopie wypełniłem odpowiednie rubryki w sposób czytelny drukowanymi literami, a teraz potrzebne mi są tylko pieczątki, podpis i duuużooooo cierpliwości w oczekiwaniu na rehabilitację. Wybrałem sobie na rehabilitację Ośrodek Rehabilitacji Narządu Ruchu "Krzeszowice" SP ZOZ, Centrum Kompleksowej Rehabilitacji Sp. z o.o., Ośrodek MEDI-system "Konstancja", oraz Śląskie Centrum Rehabilitacji w Ustroniu.
Ciekawe co powie neurolog jak zobaczy wypełnione skierowania i w dodatku cztery? Myślicie, że mnie opieprzy? Nie, nie opieprzy za wypełnione skierowania ale może mi kazać się popukać po głowie za to że chce od razu taki hurt zrobić.

Ja się tym kompletnie dzisiaj wieczór nie przejmuje. Teraz jest piątek, pije drinka i jest mi błogo, a przejmować się będę dopiero w poniedziałek.

Teraz jest czas na drobne przyjemności a wielkie radości – zdrówko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie miło gdy się przedstawisz:-)