Stwardnienie rozsiane - diagnoza której nie życzę nikomu. Chciałbym pokazać, że ta diagnoza nie oznacza iż życie się kończy. Pragnę pokazać innym, że to życie wciąż jest, chodź może trochę inne, może trudniejsze ale to nie koniec. Czy jestem czasami załamany? Często, ale potem się podnoszę i maszeruje dalej z podniesionym czołem i z uśmiechem na twarzy.

Jeśli chodź trochę ten blog będzie pomocny dla Was chorych oraz dla Waszych rodzin to będę szczęśliwy. To właśnie jedna z tych rzeczy która dodaje mi sił.

Wojciech Mrugalski

poniedziałek, 2 czerwca 2014

ZUS czy OFE?

Weekend był spokojny. Nigdzie nie byłem i nic nie robiłem. Niedługo przestane rozróżniać moje dni "robocze" od wolnych. Wszystkie wyglądają tak samo.

Dziś za to wypełniłem wniosek do ZUS ws. przeniesienia swoje składki do Otwartych Funduszy Emerytalnych. Mnie nie chodzi o to, że ZUS lub OFE będą lepiej zarządzały i gwarantowały w przyszłości moją emeryturę. Ba, ja nawet nie chcę jej dożyć w takim lub gorszym stanie zdrowia. Tak żyć, jeszcze 27 lat? Broń cie Panie Boże! Nie chce by moje pieniądze zostały zawłaszczone przez państwo i ZUS tak jak to jest robione w tej chwili.

Ja miałem ułatwioną sprawę bo mam swoje autoryzowane konto na elektronicznej platformie usług administracji publicznej w skrócie ePUAP. Za pomocą tej platformy wysłałem elektroniczny dokument. Wszystko się samo wypełniło moimi danymi. Bardzo wygodna sprawa. Jak ktoś chce więcej poczytać to polecam ZUS czy OFE – jak dokonać wyboru krok po kroku.

W sieci funkcjonuje również od jakiegoś czasu filmik z Jackiem Braciakiem. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie miło gdy się przedstawisz:-)